20 let Duncan Centra – konzervatoř slaví tancem
zprávy
21.5. 16:30 Café Nona / Tour du Café au Lait
21.5. 18:00 křižovatka na Florenci / NANOHACH NA KOLE!
23.5. 21:30 Divadlo Duncan Centre / Tour du Café au Lait
24.5. 19:30 Divadlo Duncan Centre / DeRbrouk + Resonance
25.5. 19:30 / Naostro + Hechizada de Luxe Diváci se dále mohou těšit na představení skupiny Déjà Donne (IT), Sosta Palmizi (IT), nebo MAL PELO (SP). Dramaturgicky je festival rozdělen na hlavní a doprovodný program. Hlavní program začíná každý den vždy od 19:00 hod. na adrese Konzervatoře Duncan Centre a to site-specific představením na dvoře nebo v blízkosti budovy Duncan Centra. Na tato představení navazuje večerní program a to vždy od 19:30 hod. v sále Divadla Duncan Centre. V rámci večerních představení (22. – 25. května), se představí celkem 40 umělců z oblasti současného tance a tanečního divadla. Po každém představení bude následovat společné setkání s hudebním doprovodem. V rámci doprovodného programu proběhnou v centru Prahy site-specific taneční projekty. Dalším zpestřením programu bude promítání dokumentárního filmu Olgy Sommerové s názvem Drž rytmus! (o tanečně sociálním projektu Špalíček, který iniciovala a vedla Eva Blažíčková, zakladatelka a dlouholetá ředitelka Konzervatoře a Divadla Duncan Centre) nebo výstava prací studentů Ateliéru grafického designu a nových médií VŠUP. Studenti tohoto ateliéru pod vedením doc. MgA. Petra Babáka měli v rámci semestrálních prací navrhnout grafický vizuál festivalu. Konečná grafická podoba festivalu je dílem studenta výše zmíněného ateliéru Jaromíra Skácela. Do příprav festivalu se zapojili i ostatní studenti Vysokých uměleckých škol a to vytvořením krátkého videoartového snímku, který měl reflektovat tvůrčí atmosféru Konzervatoře Duncan centre. Vítězný snímek Terezy Tydlitátové (Ateliér animace, VŠUP) byl vybrán jako reklamní videospot a je prezentován v partnerském kině Světozor jako upoutávka na festival. Více zde: http://www.duncanct.cz/divadlo.html
Diskuze
Přidat komentářMOST POPULAR
-
Anne Teresa de Keersmaeker faces accusations of psychological terror of her troupe
News -
Coming from, going to: Akram Khan at 50
Personalities -
Zarhy’s Affect: Beyond the Binary of Ausencia and Presencia
Reviews -
“Dance is political. It’s about cultural identities and beliefs,” says Marco da Silva Ferreira, the choreographer of Carcass
Interviews -
Political and musical timings: Montpellier Danse 2024
Reports
Josef Bartos
Thank you for your thoughts. One got stuck in my mind – that passion makes us different from AI. Just yesterday I read…I am a dance critic. I am a member of an endangered species